Текст
Есеп беру
МО гуманитарлық циклінің онкүндігін өткізу туралы
«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Моховое ауылының негізгі орта мектебі» КММ
2020-2021 оқу жылы
Бекітілген іс-шаралар жоспарына сәйкес 2020-2021 оқу жылының 1 мен 12 наурызы аралығында гуманитарлық циклдің онкүндігі өтті, оның мақсаты пәндерге қызығушылықты ояту, біліктілікті арттыру, интеллектуалды және шығармашылық қабілеттерін дамыту болды. студенттер. Қазақ, ағылшын, орыс тілдері мен әдебиеті мен тарихынан сабақтар, сыныптан тыс шаралар өткізілді.
Балалар конкурстық тапсырмаларды орындап, білімдерін көрсетіп қана қоймай, шығармашылық белсенділік пен тапқырлық танытты.
Онкүндікті дайындауға және өткізуге мектептің 5-8 сынып оқушылары қатысты. Пәндік онкүндік студенттерге қызықты әрі қызықты көрінді. Оқушылардың белсенділігі мен барлық іс-шаралар өткен достық атмосфераны атап өткім келеді.
01.03. Онкүндіктің ашылуы өтті, онда мұғалімдер іс-шаралар жоспарымен танысты. Сол күні орыс тілі пәнінің мұғалімі Аубакирова М.Т. 5 сынып оқушыларымен «1 наурыз - Алғыс айту күні» атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. Бұл шарада олар барлық қазақстандықтардың бір-біріне деген мейірімділігі, достығы, махаббаты, ынтымақтастығы туралы әңгімеледі.
03.03. Торбаева Г.А. 7-сыныпта қазақ тілінен «Магал-мәтелдер сайысы» атты сыныптан тыс іс-шара өткізілді. Студенттер бұл іс-шараға өте белсенді қатысты, олар мақал-мәтелдердің мағынасын ашты, сонымен қатар мақал-мәтелдер туралы білуге сайысты.
04.03 Тарих пәнінің мұғалімі Мусурова М.Н. 5-сыныпта «Үйсүни» Қазақстан тарихынан ашық сабақ өткізді. Мұғалім заманауи білім беру технологияларын иеленеді және оларды әдістемелік жұмысқа қосады; АКТ-ны өз жұмысында қолданады. Жұмыстың үлкен көлемі жасалды, балалар мұғалімнің басшылығымен белсенді жұмыс жасады. Сабақта оқушылар ойлау, логикалық ойлау, талдау қабілеттерін көрсетті.
Сол күні сыныптан тыс шара Мусурова М.Н. 7-сыныптағы «Тарихи мозайка». Іс-шара мазмұнды болды, мұғалім қызықты және стандартты емес тапсырмаларды алды. Оқушылар белсенді қатысты, студенттер сұрақтарға нақты жауап берді, өз пікірлерін білдірді.
05.03.Мұғалім Торбаева Г.А 5 сыныпта «Өнер білім бар жұрттар» атты қазақ тілінде ашық сабақ өткізді. Бұл сабақ біріктірілген. Сабақтың құрылымында жаңа материалды оқу да, сөздік қор туралы бұрын алған білімдерін бекіту де байқалады. Мұғалім мультимедиялық презентацияны қолданды. Сабақта ол әртүрлі жұмыс түрлерін қолданды. Жұмыстың әр кезеңінен кейін студенттер өз бетінше қорытынды жасады. Алға қойылған мақсаттарға қол жеткізілді. Студенттер оқу іс-әрекетінде жақсы деңгей мен білім деңгейлерін көрсетті.
09.03. Аубакирова М.Т. 8-сыныпта орыс тілінде «Неполные предложения и знаки препинания в неполных предложениях» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Бұл сабақ біріктірілген. Сабақтың құрылымында бұрын алған білімдерін бекіту байқалады. Материалды қайталау кезінде мұғалім мультимедиялық презентацияны белсенді қолданады. Презентация сабақ жоспарына сәйкес жасалған, мазмұнды, түрлі-түсті. Сабақта әр түрлі жұмыс түрлері қолданылды: фронтальды, жеке. Сабақ бойына сыныпта іскерлік атмосфера сақталады, оқушылар тапсырмаларды орындай отырып, қызметтің бір түрінен екіншісіне ауысады. Сабақ барысында мұғалім оқушылардың осы тақырыпты меңгеру дәрежесі туралы ақпарат алады. Алға қойылған мақсаттарға қол жеткізілді. Студенттер білім беру іс-әрекетінде жеткілікті деңгейдегі білім мен дағдыларды көрсетті.
10.03.Ағылшын тілі мұғалімі Ж.Т.Баганалинова 7-сыныпта ағылшын тілінде «Star's hour» атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. Студенттерге әр түрлі конкурстар ұсынылды, оларда тапқырлықты, ағылшын тілін білетіндіктерін көрсетуге тура келді. Жігіттер сөздік қорын, фразеологиялық бірліктерді білу, лингвистикалық жұмбақтарды шеше білу қабілеттерін көрсетті.
11.03.Ағылшын тілі пәнінен «Rules and respect» атты ашық сабақты ағылшын тілі мұғалімі Баганалинова Ж.Т. 5-сыныпта. Сабақтың басында мұғалім оқушылармен бірге бүкіл сабақ бойында қол жеткізуге тиісті мақсаттарды қояды (Present Continuous-ті қалай дұрыс қолдануды үйренеді, тақырып бойынша оқылған материалды шоғырландырады, талдау, жіктеу қабілеттерін дамытады, жалпылау). Оқушылардың рефлексиясы олардың іс-әрекеттерін түсіну және олардың қызметін бағалау ретінде қызмет етті. Студенттер оқу іс-әрекетінде жақсы деңгей мен білім деңгейлерін көрсетті.
12.03. Онкүндіктің қорытындылары шығарылды. Барлық ашық сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар әр мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбындағы жұмыс жүйесін көрсетті, әдістемелік тәжірибе алмасуға жағдай жасады.
Қорытындылар:
1. Гуманитарлық цикл субъектілерінің онкүндігі тиісті әдістемелік деңгейде өтті.
2. Гуманитарлық цикл оқытушыларының жұмысын белгілеу.
3. Онкүндік әр оқушыға өзін көрсетуге, викториналарға, интеллектуалды жарыстарға қатысуға мүмкіндік берді.
Гуманитарлық цикл әдістемелік бірлестігінің жетекшісі:
Баганалинова Ж.Т.